Klachtenprocedure

Klachtenprocedure Nooitmeersaai

Nooitmeersaai behandelt je pakket met de grootste zorg, van het inpakken tot het moment dat je pakketje bij jou aankomt. Wij trachten deze procedure altijd zo adequaat, hygiënisch en professioneel mogelijk uit te voeren en zo al onze klanten tevreden te maken. Wij vinden goede klantrelaties belangrijk en stellen alles in het werk om jou met een goed product te verblijden.

Desondanks kan het voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Wij raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@nooitmeersaai.nl. Leidt je klacht niet tot een oplossing, dan is het mogelijk je geschil aan te melden voor bemiddeling. Dit doe je bij Stichting Webwinkelkeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de Europese Unie ook mogelijk klachten aan te melden bij het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit platform kun je vinden op https://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is, staat het je vrij om je klacht te deponeren via het ODR-platform van de Europese Unie.